MLM marketing teszt

Vajon elég az MLM üzleted építéséhez az, ha profi marketinges vagy? Ha az MLM üzleted csak az online marketing eszközeivel építed, vajon sikeressé válhatsz-e?


A hideghívások kora lejárt! Ezt bátran kijelenthetem. Nézzünk hogyan történik a tradicionális MLM üzletépítés!

  1. Rendelkezel egy címlistával, ahonnan napi rendszerességgel felkeresel mondjuk 10 személyt
  2. A 10 személyből,  sikerül időpontot egyeztetni mondjuk 3-mal
  3. A 3 személyedből, ismét akkor ha gyakorlott vagy üzlet születhet 1-el

Tehát egy hónap alatt heti 5 munkanappal számolva a következőt érheted el:
20 nap = 200 hideghívás = 60 időpont = 20 termékeladás

A hideghívást alkalmazó ügynökök másik jól bevált technikája az alánlásgyűjtés. Végeztem néhány kutatást ezen a téren, és általában az emberek ezt gyűlölik a leginkább. Persze léteznek technikák, amik jó eredményeket szülhetnek, de hosszú távon nem előnyös ezt a technikát alkalmazni. Mégpedig azért, mert az „ügyfelek”, akik a termékeket igénybe veszik NEM ÜGYNÖKÖK, és általában nem is akarnak azok lenni. Illetve nem is az ő gondjuk az, hogy a te címlistád bővül e vagy nem!

De akkor honnan jönnek majd az ügyfelek?

Csak gondold át, hogy te honnan vásárolsz, te kinek vagy az ügyfele? 

  • Felkeres valamilyen értékesítő pld a hideghívás technikájával
  • Neked szükséged van valamire, és te keresel magadnak terméket

A nagy kérdés!

Melyik az egyszerűbb a fenti két lehetőség közül, ha te vagy az ügynök? 

  • Felkeresed az ügyfeleket, pld. a hideghívás technikájával?
  • Felkeresnek az emberek, ha valamire szükségük van?

Gyanítom te is sejted hogy a második lehetőség kézenfekvőbb, hiszen így te már azokkal foglalkozol, akiket valószínűleg érdekel a terméked, vagy szolgáltatásod.

Persze ez sem egyszerű feladat, de szerencsére, van a blognak egy tanfolyama, aminek az elvégzése után nem lesz többé szükséged a hideghívások alkalmazására!

A tanfolyamról további információkat érhetsz el az MLM és Technika tanfolyam oldalán, de akár fel is iratkozhatsz a leckékre a jobb felső sarokban!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .