Vajon elég az MLM üzleted építéséhez az, ha profi marketinges vagy? Ha az MLM üzleted csak az online marketing eszközeivel építed, vajon sikeressé válhatsz-e?
A hideghívások kora lejárt! Ezt bátran kijelenthetem. Nézzünk hogyan történik a tradicionális MLM üzletépítés!
- Rendelkezel egy címlistával, ahonnan napi rendszerességgel felkeresel mondjuk 10 személyt
- A 10 személyből, sikerül időpontot egyeztetni mondjuk 3-mal
- A 3 személyedből, ismét akkor ha gyakorlott vagy üzlet születhet 1-el
Tehát egy hónap alatt heti 5 munkanappal számolva a következőt érheted el:
20 nap = 200 hideghívás = 60 időpont = 20 termékeladás
A hideghívást alkalmazó ügynökök másik jól bevált technikája az alánlásgyűjtés. Végeztem néhány kutatást ezen a téren, és általában az emberek ezt gyűlölik a leginkább. Persze léteznek technikák, amik jó eredményeket szülhetnek, de hosszú távon nem előnyös ezt a technikát alkalmazni. Mégpedig azért, mert az „ügyfelek”, akik a termékeket igénybe veszik NEM ÜGYNÖKÖK, és általában nem is akarnak azok lenni. Illetve nem is az ő gondjuk az, hogy a te címlistád bővül e vagy nem!
De akkor honnan jönnek majd az ügyfelek?
Csak gondold át, hogy te honnan vásárolsz, te kinek vagy az ügyfele?
- Felkeres valamilyen értékesítő pld a hideghívás technikájával
- Neked szükséged van valamire, és te keresel magadnak terméket
A nagy kérdés!
Melyik az egyszerűbb a fenti két lehetőség közül, ha te vagy az ügynök?
- Felkeresed az ügyfeleket, pld. a hideghívás technikájával?
- Felkeresnek az emberek, ha valamire szükségük van?
Gyanítom te is sejted hogy a második lehetőség kézenfekvőbb, hiszen így te már azokkal foglalkozol, akiket valószínűleg érdekel a terméked, vagy szolgáltatásod.
Persze ez sem egyszerű feladat, de szerencsére, van a blognak egy tanfolyama, aminek az elvégzése után nem lesz többé szükséged a hideghívások alkalmazására!
A tanfolyamról további információkat érhetsz el az MLM és Technika tanfolyam oldalán, de akár fel is iratkozhatsz a leckékre a jobb felső sarokban!